måndag 6 december 2010

10 dagar kvar


Idag har jag fått en del skolarbete gjort. Middagen kom Patrik med en bok om Kenya. Så nu har jag glömt bort att plugga, 300 sidor om kenya är betydligt mer intressant!

Jag fick en tips från Martin R B idag att vi borde skriva vilka vi är som ska åka till Kenya. Det är jag, Erik Folkesson Blom, och min goda vän Ola Nyberg. Vi är två små ettriga och träningsvilliga pojkar på 21 respektive 23. Vi kommer från trakterna i södra småland och norra skåne. Men nu bor vi i Karlskrona, där jag pluggar Fysik Planering på BTH. Ola han jobbar mest men ryktet säger att han pluggar lite på distans också...

Vi båda springer för orienteringsklubben OK Orion, (Jämjö, Karlskrona). Men som sagt gillar vi att träna och framför allt löpa, snabbt och långt. Men för min del har 2010 varit ett mindre lyckat år då jag varit skadad mycket, där framför allt mina slemsäckar i hälarna har ställt till det. Nu sist är det ett ledband i knät som gjort ont men det är på bättrings vägen. Så nu ska vi träna!

Efter att ha kollat in vädret, så verkar det som att regnet ska hålla i sig en vecka till och att när vi kommer ner så blir det sol!

//Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar