tisdag 14 december 2010

Jul utan skinka? Går det?


Oj vad tiden går, nu är det redan tisdag och på torsdag beger vi oss!
Mycket har hänt sedan sist klar med sista uppgiften idag. Jippi!'
Examination imorgon på detaljplanen, hoppas det går okej.
Skrivit julkort till mormor och morfar.
Shoppat upp mitt presentkort på SMSport, vet ni hur lite man kan köpa för 150kr? Typ ingenting, men hittade det när jag letade efter laddaren till min gamla mobil och märkte att det gäller till 2010-12-31, så det var dax. Får se om något kommer hit efter jul eller om det bara blir ett tomt brev, porton är ju ganska dyr...
Den gamla mobilen ligger på laddning för han ska få åka med till Kenya, min kära Experia får stanna hemma, hur kommer detta gå? Troligen helt okej:)
Dammade av skrivbordet innan det borde man göra oftare, tänkte dammsuga men vet inte om det är okej 23:30 så det får bli imorgon bitti. Imorgon blir det packa om jag hinner, fast jag måste hinna. Patrik tyckte vi skulle ha ett OL-Academy-julbord imorgon jag sa att jag kan göra en Jansons(utan ansjovis), om jag hinner men äta borde man annars blir det jobbigt. Annars skulle det bli första Julen utan Julmat det hade varit något det.

Jag har ju glömt berätta om vadet eller vad det nu var. Jag och Ola kom överens att man inte fick raka sig eller klippa sig innan vi kommer ner till Kenya och kan meddela att Ola ser ut att vara minst 5 år äldre(är det negativt?). Jag ser bara ut som en luffare, men det är ju så jag är inget att dölja eller förneka...
Men det ska bli kul att bli friserad i Kenya hoppas man kan få Bröderna Fluff hår, kanske lite som han på bilden, super fint!

Nu ska jag sova för att hinna dammsuga lite innan skolan imorgon!

Hakuna Matata!
//Erik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar