onsdag 15 december 2010

Imorgon startar resan!


Om 24 timmar sitter vi på flyget mot Nairobi. Gött! Idag har jag haft examination, trevligt!

Sen har jag hunnit med att packa en del, vad ska man ha med sig? Ingen aning, hoppas jag får med något man kan behöva...

Sen har vi haft lite julbord, riktigt lyckat, men shit vad mätt man blir! Tur jag slipper det något mer;) Nej man det var riktigt gott, tack pojkarna, ni gjorde min dag!

Men nu har jag lite koll inför imorgon vi åker vid 09:41 från Bergåsa och hoppas att det inte blir några förseningar, men det ska tydligen komma snö imorgon så man vet ju inte... Vi är ute i god tid i alla fall. Kanske vi hinner göra ett stop i Malmö och säga hej till pappa och kolla lite på Musikhjälpen-buren.

Nu ska jag sova, ha de fint!

//Erik

1 kommentar:

  1. Men shit va snygga ni är allihopa. Snygg-rasmus, Snygg-patrik och Snygg-Ola...var e Snygg-Erik?

    ...och Snygg-Tim?

    Men allvarligt, ha det jävligt nice nere i Afrika. Spring några mil åt mig också, jag kan behöva det!

    SvaraRadera